fortfarande sjuk..

heejjssbloggen :*
jag sitter i vardagsrummet och är fortfarande sjuk.
ska ju på ikea imorgon? :O
hur ska jag friskna till, ge mig tips!
adda;
nikolina_1996@hot..
det blir perfa, jag sitter och kämpar med te och sånt, och man får väll hoppas,
för ska ju köpa alla mina möbler, hallåå?
till mitt prinsessrum eller vad jag ska säga (A) 
men det kommer bli såååå najssss! 
ÄR SÅ JÄVLA GLAAD! :D
för jag vet att alla ni kommer bli avundsjuka, 
mamma gör min dröm sann :] hon gör exakt så jag ville ha mitt rum ;)
dom är uppe och monterar ihop min garderob, så nu har jag allt klart i mitt rum, förutom vid elementet där ska vi måla, men allt annat är HELT KLART! :) så möblerna<3
men jag orkar inte skriva så mkt mer så pussss :* /N 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0