5 saker ni inte vet om mig :*

hade tråkigt så jag bestämde mig för att berätta 5 saker ni inte vet om mig,
♥♥♥ enjoy ♥♥♥


♥ att jag faktiskt är halvfinsk genom pappas sida :)
♥ mina favorit godisar är lakritsnappar :p
♥ jag älskar att sjunga&rita :)
♥ jag läser franska, mormor bor i umeå&frankrike (nice) så ska typ dit nån gång snart :) 
♥ jag har dansat breakdance slutade förra året, ska kanske börja i september igen (a)

hoppas ni är nöjda om det var nått som inte kom fram som ni undrar så äre bara att fråga,
på bloggen, apberget: nikolinaa/nik0lina, eller msn: [email protected] eller mobilen: 0738017759 :)
pusss/N ♥


Kommentarer
Postat av: isak

jag gillar också lakritsnappar :p

2009-08-17 @ 13:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0