kläderkläderkläder


den som är inringad med typ gult är det jag ska ha på nyår.
nu tar vi det var för en hur mycket det kostade.

nummer 1.
den med en glitterkvadrat på en vit tshirt.
kostar 200:-

nummer 2.
mjukisdress
byxorna kostar: 150:-
koftan kostar: 200 :-

nummer3.
det gröna linnet, kan säga att det är mycket snyggare irl eller det är alla kläder.
men det kostade 200 :-

nummer 4.
randiga tröjan.
kostade: 100:-

nummer 5.
typ tuppen, grymt SNYGG! typ kär :]
ni ska se den IRL!
men den kostade 200 :-

sen köpte jag 2 bhar
den vita tror jag kostade 200 eller nått sånt.
sen den rosa typ 150 är inte säkert menmen :]
sen köpte jag typ dricka och munspray <3

men nu ska jag soooovaaaa puss/N

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejj, vart köpte du "tuppen"-tröjan? :p

den var mumsig^



(såg även att http://transan.blogg.se/ har en likadan, så jag bara måååste ha en med!!)

2010-01-02 @ 14:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0